WW, Kuala Lumpur, here we come!

25 november 2016 - Kuala Lumpur, Maleisië

Na een dag ziek in bed worden we vroeg wakker met de hoop wat beter te zijn, mede omdat we vandaag de trip naar Kuala Lumpur maken! Woehoeee! Piko, here we come!!!! Gelukkig voelen we ons iets beter en houden we het water wat we drinken in ieder geval binnen. Stap 1 overwonnen! Na een korte vlucht van ruim een uur komen we aan in Maleisië. We informeren WW dat we geland zijn en rijden vervolgens met de taxi in een klein uurtje naar het hotel dat hij voor ons heeft geregeld (super lief!!!!!!) We komen rond 12:00 aan bij een gigantisch hotel, omgeven door een ontzettend drukke stad met talloze wolkenkrabbers. Met ons joggingpakje en backpacks voelden we ons een beetje 'underdressed' in zo'n chique hotel! (Wisten wij veel). We hebben even buiten gewacht totdat WW er al gauw kwam aangelopen. Zo leuk om elkaar hier te treffen!!!! We checken in en krijgen onverwachts een upgrade naar een chiquere kamer(de 'gewone' kamer die WW had geboekt hadden ze niet meer). We pakken de lift 30(!!!!!!) verdiepingen omhoog naar de kamer! Ja mam, ik hoor je denken, liever jullie 30 verdiepingen dan ik!! Haha nou steef keek ook even met lichte angst naar beneden zag ik! We komen de kamer binnen en O MY GOD wat een balzaal. Compleet aangekleed met keuken, zithoek, balkon, en een kingsize bed mogen wij deze kamer de komende dagen ter beschikking nemen! Ongelofelijk dankbaar zijn we WW. Ondanks dat het heel gezellig is moet WW helaas de rest van de middag nog even aan het werk. We spreken om 18u af in de lobby om naar het hotel van Pieter en Gerda te gaan voor 'Piekuur Kikkerbar'! Want, ja, het is tenslotte vrijdagmiddag en dat betekent voor de jongens bier drinken!!! Met een nog steeds wel wat weeïge maag beginnen we de avond met piekuur bij de skybar van het hotel ban Pieter en Gerda.

Piekuur kikkerbar met WW, Pieter en Gerda in Kuala Lumpur

Wanneer het dan toch later begint te worden besluiten we met z'n 5en wat te gaan eten in de stad en belanden we bij een Italiaans restaurantje. Met ronde buikjes vervolgen we onze 'kroegentocht' naar het Hard Rock café en club Havanna.

WW en Steef met 'Paul'Aaaah wat zijn ze blij dat ze weer samen zijn!Dansen, springen en gek doen

Na talloze lekkere drankjes en een hoop gezelligheid belanden we dan rond 03:00 terug in het hotel. Wat een heerlijke dag!! Op naar morgen!