2e dag KL; borrels!!

26 november 2016 - Kuala Lumpur, Maleisië

Zaterdag 26/11/16
Jaaaaaaa we hebben wat te vieren! Vandaag zijn we, jaja, -ÉÉN JAAR SAMEN - de kop is eraf!
We worden vrij laat wakker en spreken vervolgens met WW, Pieter en Gerda af voor een brunch (klinkt luxe, maar we hebben gewoon het ontbijt niet gehaald door de alcoholische versnaperingen van de dag ervoor)

'Brunchen'

Pieter is vandaag de reisleider dus mag hij verzinnen wat we gaan doen! (Morgen zijn wij aan de beurt, nu al zin in!) Onze brunch loopt wat uit tot een gezellige borrel. Het einde van de middag breekt aan, waarop Pieter besluit naar een skybar met zwembad te gaan. Uiteindelijk viel het ons wat tegen, stond de airco op standje diepvries en betaalden we veel te veel voor een drankje dus heel lang blijven we hier niet. Intussen beginnen de magen weer leeg te raken dus is het weer tijd dat die worden gevuld! We hebben heerlijk gegeten in een restaurant in een Shopping mall. Klinkt een beetje gek misschien, maar als je binnen zit heb je bijna niet in de gaten dat je omringt bent met heel winkels en haastige, shopgretige mensen.

Lekker eten in de Shopping Mall

Wanneer het later in de avond is gaan we naar het hotel van P&G, drinken daar nog een (paar) afzakkertje(s) en gaan dan naar het hotel. Intussen hebben wij een planning gemaakt voor morgen. Je zal het misschien niet zo snel denken maar er staat wat actiefs op het schema!!!!! Wordt vervolgd..., en slaaplekker!!!