Het bestuderen van de...... WC!!!

24 november 2016 - Kuala Lumpur, Maleisië

Zwak op de maag

Rond 04:00 snachts wordt ik wakker met verschrikkelijke buikpijn en een ontzettend misselijk gevoel. Al snel is het moment daar en ren ik naar de wc. De komende 4 uur heb ik me daar vermaakt. KUT. Suuuuuuper.balen dit. De heerlijke details zal ik jullie besparen! Heel blij dat steef lekker door is geslapen kruip ik rond 08:00 het bed weer in, met de hoop dat het snel wat beter wordt. Nog eventjes slapen! Rond 10u wordt ook Steef wakker met hetzelfde gevoel en sprint ook al gauw naar de wc. Yep, samen zijn misselijk, samen zwak en samen zielig. Bah, het moet het eten van gisteren wel geweest zijn. Kip. Al-tijd kip. Kut kip. Geen kip meer voor ons besluiten we, tegelijk bedenkend hoelang we dat gaan volhouden in een land met een overschot aan kip haha.

Maargoed, de rest van de dag brengen we door in bed met water, cola, dairreeremmers en paracetamol. Van de (bad)kamer (lees: wc) kregen we in ieder geval waar voor ons geld! We hebben er optimaal gebruik van gemaakt. Jaja, we blijven optimistisch!!

Ondanks dat we de dag dus binnen vier muren hebben doorgebracht vliegt de tijd voorbij en is het al gauw weer tijd om te gaan slapen aangezien we morgen naar Kuala Lumpur vliegen. Fingers crossed dat we ons beter voelen!!!!!!! Slaaplekker!