Koh Phi Phi

22 november 2016 - Koh Phi Phi, Thailand

Gisteren zijn we om 07:00 uur vertrokken met een busje naar de haven van Phuket om daar vervolgens de boot te pakken naar Koh Phi Phi. Het weer is prachtig. Volle blauwe lucht en een stralende zon. Na een kleine 2 uur varen komen we aan in de haven van Koh Phi Phi. Bepakt en bezakt gaan we van boord en zoeken we naar het hotel wat we hebben geboekt. Aan alle kanten wordt aan ons gevraagd of we al een hotel hebben en proberen ze dingen aan ons te verkopen. Met behulp van wat aardige locals hebben we na +- een half uur zoeken het hotel gevonden. Nergens staan hier bordjes met aanduidingen van hotels of hostels dus blij dat we het binnen die tijd gevonden hadden! Compleet nat van het zweet komen we aan in de hotelkamer, snakkend naar een plons in het water. Op naar het strand dus! Na een kleine 5 minuten lopen komen we aan in het paradijs. Wauw. Sprakeloos kijken we elkaar aan en nemen we de omgeving in ons op. Net een ansichtkaartje! Zoiets hadden we nog nooit gezien.

Plaatje!!!

We zwemmen en zonnen totdat we allebei zo rood als kreeftjes zijn. We besluiten naar het viewpoint te lopen. Heel moedig achteraf. Wat. Een. Klim. Alsof we nog niet genoeg gezweet hadden.

Klimmen & zweten x100

Goed. Na een paar kilometers berg te hebben gehad komen we wederom op een prachtige plek terecht. De foto's hebben jullie gezien, maar in het echt was het nóg mooier!!

We hebben te top bereikt!

We bleven daar totdat de zon onder ging. Echt even bijkomen aangezien we allebei een conditie van een olifant hebben inmiddels. Als het schemerig wordt gaan we weer naar beneden, terug naar het hotel. We douchen daar en kleden ons om voor het avondeten en wat drankjes. Als eenmaal de buikjes rond zijn, zijn we moe en gaan we lekker terug naar het hotel. Steef verslaat me nog even (dik) met een potje zwarte wieven en gaan daarna lekker slapen